REĢISTRĀCIJA
Kāds ir pienākums reģistrēt kontu FactoryPrice.eu vairumtirdzniecības uzņēmumā?
Reģistrācija ir nepieciešama pārdošanas līguma dēļ. Tikai pierakstīšanās vairumtirgotājam ir ļoti vienkārša un aizņem dažas minūtes. Vienkārši norādiet savu vārdu, uzņēmuma nosaukumu un NIP, teleadreses informāciju, lai apstrādātu nākotnes pasūtījumus un piegādes, kā arī e-pasta adresi, kas kalpos kā jūsu pieteikšanās. Reģistrācija neietver nekādas maksas, tas bija un vienmēr būs bez maksas.
Man nav uzņēmējdarbības — vai ir iespējams reģistrēt privātpersonas kontu?
Mēs sadarbojamies tikai ar aktīviem operatoriem, tāpēc jums ir jāreģistrē klienta konts, kurā norādīts NIP numurs (uzņēmums vai uzņēmums), UTR numurs (Apvienotās Karalistes pašnodarbinātais) vai cits nodokļu identifikācijas numurs, kas piemērojams jūsu valstij. Sīkāku informāciju par to skatiet: Kur iegūt NIP vai citu nodokļu idendifier. Pēc konta reģistrēšanas mūsu Administratīvā nodaļa pārbaudīs ievadītos datus un nosūtīs automātisku ziņojumu, kas apliecina vairumtirdzniecības klienta statusu.
Vai reģistrētu vairumtirdzniecības klientu kontu var dzēst?
Protams, jebkurā laikā varat atteikties no konta mūsu vairumtirgotājā. Ja jūs nolemjat dzēst savu kontu, sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas biroju – mēs palīdzēsim neatgriezeniski izdzēst jūsu datus.
ATJAUNINĀT DATUS PROFILĀ
Ko darīt, kad es aizmirstu savu paroli?
Mēs zinām, ka jo vairāk datu mums ir nepieciešams, lai darbotos, jo vieglāk ir aizmirst kādu no tiem. Ja aizmirstat savu paroli vairumtirgotāja vietnei, jums vienkārši jānoklikšķina uz saites “Nav pieteikšanās vai paroles” un jāievada e-pasta adrese, uz kuru tika izveidots jūsu konts. Ziņojums tiks nosūtīts uz norādīto pastu, piedāvājot pierakstīties vietnē, nesniedzot paroli. Ja vēlaties, varat arī iestatīt jaunu paroli, noklikšķinot uz e-pasta saites “iestatīt jaunu paroli”.
Kā es varu mainīt konta paroli?
Jūs jebkurā laikā varat mainīt sava konta piekļuves informāciju uz FactoryPrice.eu. Pietiek, lai pārietu uz cilnes “Jūsu profils” sadaļu “Datu rediģēšana”. Sadaļas apakšdaļā atlasiet “mainīt paroli”. Tagad varat iestatīt jaunu paroli, lai piekļūtu savam kontam. Noteikti nesniedziet nevienam savu informāciju, lai pieteiktos vietnē.
Kā es varu mainīt piegādes pasūtījumu NIP vai adreses datus?
Diemžēl jūs nevarat veikt šīs izmaiņas savās tiesībās sakarā ar nodokļu pienākumiem un atšķirīgiem norēķiniem dažādās valstīs. Mēs labprāt palīdzēsim jums atjaunināt šos datus — sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas biroju, un mūsu atbalsta komanda noteikti labos jūsu profilā nepieciešamos datus.
Kā es varu mainīt savu e-pasta adresi?
Jūs varat mainīt savu e-pasta adresi, lai saņemtu mūsu paziņojumus un pieteiktos tīmekļa vietnē jebkurā laikā cilnes “Jūsu profils” sadaļā “Datu rediģēšana”. Laukā “E-pasta adrese” vienkārši ievadiet jaunu, ko jūs atbalstījāt. Lūdzu, ņemiet vērā, ka visa sarakste par pasūtījumu izpildi un visiem jaunumiem tiks novirzīta uz šo adresi.
Vai mana personiskā informācija ir aizsargāta?
Mēs piešķiram lielu nozīmi jūsu datu konfidencialitātei, vadoties pēc piemērojamiem tiesību aktiem par personas datu aizsardzību un izplatīšanas aizliegumu plašsaziņas līdzekļos. Mēs tos apstrādājam tikai pārdošanas darījumiem. Mēs apspriežam informācijas drošības tēmu mūsu konfidencialitātes politikā.
PRODUKTUS UN PIEDĀVĀT VAIRUMTIRGOTĀJIEM
Kādus produktus piedāvā FactoryPrice.eu vairumtirdzniecība?
Mūsu piedāvājums pastāvīgi mainās, un diapazona spektrs ir ļoti plašs. Jūs atradīsiet ar mums bagātu modes piedāvājumu, kas pilnībā mainīs jūs un jūsu klientus, un drēbju skapis vienmēr būs saskaņā ar pašreizējām modes tendencēm. Papildus ikdienas un virsdrēbēm, apaviem, apakšveļai un ikdienas aksesuāriem esam sagatavojuši speciāli izvēlētu HOME piedāvājumu.
Vai produkti atbilst standarta izmēram?
Iespējams, ka dažos produktos izmērs nedaudz atšķiras no standarta izmēra. Tas ir saistīts ar faktu, ka tiek ievests apģērbs no dažādiem ražotājiem. Iespējamās izmēru neatbilstības (pārspīlēts vai nepietiekams apgalvojums) ir dotas aprakstā. Izvēloties produktu no mūsu piedāvājuma, jūs varat ieteikt sevi ar vispārējo izmēru tabulu, kas sniegta lapā. Ja jums ir kādas šaubas par izmēru, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas biroju. Vienkārši nosūtiet mums e-pasta ziņojumu ar produkta kodu un jautājumu par konkrētiem izmēriem.
Vai vairumtirgotāju tīmekļa vietnē norādītajās cenās ir iekļauts PVN?
Cenas, ko mēs piedāvājam produktu lapās, ir neto cenas. Mēs sadarbojamies ar vairumtirdzniecības klientiem no visas Eiropas, no kuriem daži ir ES PVN maksātāji preču piegādes Kopienas iekšienē ietvaros. Līdz ar to 23% no iekasētā PVN ir jāpievieno tīmekļa vietnē norādītajām cenām.
PIEKĻUVE VISĀM VAIRUMTIRGOTĀJA FUNKCIJĀM
Vai es varu uzzināt vairumtirdzniecības piedāvājuma piedāvājumu un cenu diapazonu?
Cenas un noliktavas stāvokļi ir redzami tikai tad, kad pieteicies vairumtirdzniecības vietnē. Tāpēc ir nepieciešams reģistrēt vairumtirdzniecības klientu kontu.
Kā es varu piekļūt fotoattēliem un produktu aprakstiem no piedāvājuma?
Pēc pieslēgšanās vairumtirdzniecības vietnei varat izmantot visas tās funkcijas. Jūs varat pārsūtīt mūsu vairumtirgotāja piedāvājumu uz savu tiešsaistes veikalu, un jūs varat arī izmantot atsevišķus fotoattēlus un aprakstus pilnīgi bez maksas. Sīkāku informāciju par to skatiet: Piekļūstiet fotoattēliem un aprakstiem Ērta vairumtirgotāju integrācija
PASŪTĪJUMU IZVIETOŠANA UN REDIĢĒŠANA
Kā es varu veikt pasūtījumu?
Iegādes process ir ļoti intuitīvs. Vienkārši izvēlieties produktus, kurus vēlaties, un pievienojiet tos iepirkumu grozam. Ja vēlaties savākt vairāk produktu, noklikšķiniet uz pogas Turpināt iepirkšanos, kas parādīsies lapas vidū. Pabeidzot visas preces, dodieties uz savu grozu, noklikšķinot uz tās ikonas lapas augšējā labajā stūrī. Ja jums ir atlaides kupons, varat to izmantot šajā posmā, ierakstot virkni un pieņemot lietošanu ar pogu “Apstiprināt”. Turpiniet, noklikšķinot uz pogas lapas apakšdaļā un nākamajās apakšlapās, izveidojiet piegādes veidu un vēlamo maksājuma veidu. Tāpat pārbaudiet, vai norādītie teleadreses dati ir atjaunināti — tieši šādā veidā tie tiks nodoti transporta uzņēmumam, kas veiks piegādi.
Kur es varu saņemt atlaides kuponu iepirkšanās veikšanai?
Atlaides pirkumiem tiek nosūtītas pa e-pastu, un jūs varat arī saņemt kuponu iepakojumā ar savu pasūtījumu. Mēs regulāri augšupielādējam informāciju par akcijām mūsu sociālo mediju profilos. Sekojiet mums Instagram un Facebook un palieciet atjaunināta ar visām atlaidēm! Facebook: @hurtownia .factoryprice Instagram: @factoryprice .wholesale
Kā es varu izmantot atlaides kodu?
Veicot pasūtījumu, varat izmantot kuponu vai atlaides kodu. Lapas augšpusē varat redzēt atlaides koda lodziņu. Vienkārši ievadiet kodu un nospiediet pogu “Apstiprināt”. Tad pasūtījuma vērtība tiks attiecīgi samazināta. Atcerieties, ka vienā secībā var izmantot tikai vienu kodu.
Kā es varu pārbaudīt sava pasūtījuma statusu?
Veicot pasūtījumu pareizi, jūs saņemsiet e-pasta apstiprinājumu par pirkumu. Katru reizi, mainot statusu, mēs informēsim jūs par nākamo īstenošanas posmu. Turklāt varat skatīt pašreizējo transakcijas statusu cilnes “Jūsu konts” sadaļā “Pasūtījumi un pieejamie fondi”.
Vai varu apvienot vairākus pasūtījumus vienā lielākajā vienā?
Pasūtījumu apvienošana ir iespējama agrīnās īstenošanas stadijās. Ja Jūsu pasūtījumiem ir statuss “nepiegādāts” vai “gaidošais maksājums”, jums vienkārši jāsazinās ar mūsu Klientu apkalpošanas biroju un jānorāda zvana pasūtījuma numuri. Pateicoties dinamiskajam pasūtījumu izpildes procesam, mēs iesakām telefona kontaktu, lai nodrošinātu, ka pasūtījumu apvienošanas iespēja netiks zaudēta. Veiksmīgas pasūtījumu apvienošanas gadījumā sūtījuma izmaksas tiks uzkrātas tikai vienu reizi.
Kā mainīt piegādes adresi
Reģistrējot vairumtirdzniecības klienta kontu, ievadāt teleadreses datus. Ja vēlaties, lai konkrēts pasūtījums tiktu nosūtīts uz citu adresi, lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas biroju. Viss, kas jums jādara, ir norādīt pasūtījuma numuru, un mēs veiksim nepieciešamās korekcijas. Tehnisku iemeslu dēļ adreses datu maiņa ir iespējama tikai pasūtījumā ar statusu “neapstrādāts” vai “nepabeigts maksājums”.
Vai es varu mainīt piegādes adresi pasūtījumā izpildes laikā?
Jā, jums vienkārši jāsazinās ar mums un jāsniedz mums nepieciešamā adrese un pasūtījuma numurs. Ja pasūtījums jau ir saņēmis sūtījuma numuru, mēs sazināsimies ar pārvadātāju tieši, un mēs centīsimies novirzīt paketi ar Jūsu pasūtījumu uz pareizo adresi.
Vai es varu atcelt savu pasūtījumu?
Protams. Pietiek ar to, ka jūs sazināties ar mūsu Klientu apkalpošanas biroju un norādiet pasūtījuma numuru, no kura vēlaties atteikties, un mūsu konsultanti veiks nepieciešamās izmaiņas. Ja pasūtījums jau ir apmaksāts, mēs pasūtīsim atlīdzināt radušos izdevumus, lai nauda būtu gatava turpmākiem pirkumiem. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pasūtījuma vai preces daļas atcelšana ir iespējama tikai tad, ja pasūtījumam ir statuss “nepiegādāts” vai “nepabeigts maksājums”.
Kā es varu atcelt pasūtījumu tā izpildes laikā?
Pasūtījuma atcelšana tā īstenošanas laikā nav iespējama tehnisku iemeslu dēļ. Ja pasūtījums jau ir veikts, bet jūs vēlaties atcelt pirkumu galu galā, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas biroju. Kopā mēs noteiksim vislabāko risinājumu un informēsim jūs par nākamajiem soļiem.
Vai jūs izsniedzat atlikto maksājumu rēķinus (komersanta kredīts)?
Diemžēl mēs neizsniedzam šādus rēķinus. Mēs varam sagatavot proforma rēķinu maksājumu izpildei. Pārskaitījuma termiņš ir 3 darba dienas, maksājuma datums tiek uzskatīts par mūsu konta līdzekļu uzskaites datumu. Jūs varat lejupielādēt dokumentu no grāmatzīmes ar iepirkumu vai sazinoties ar Klientu apkalpošanas biroju.
Kad es saņemšu rēķinu par pasūtījumu?
Kopā ar pasūtītajiem produktiem jūs saņemsiet āra izlaišanas dokumentu (WZ) ar iepakojumā saņemto produktu sarakstu. Līdz 7 darba dienu laikā no piegādes pēdējās dienas mūsu Finanšu departaments nosūtīs elektronisko rēķinu uz reģistrācijas laikā norādīto e-pasta adresi.
MAKSĀJUMI
Kādi ir pieejamie maksājuma veidi?
Jūsu pirkumu ērtībai mēs nodrošinām pasūtījuma apmaksu, izmantojot tradicionālo pārskaitījumu, elektronisko pārskaitījumu caur PayU un apmaksu piegādes laikā. Nav iespējams veikt pasta pārskaitījumus par iegādātajiem produktiem. Atcerieties, ka jums ir tieši 3 dienas, lai samaksātu par savu priekšapmaksas uzdevumu (pārskaitījumu vai PayU). Pēc šī datuma mūsu sistēma automātiski atcels pasūtījumu, un mēs to neizpildīsim.
Kāds ir konta numurs, lai noguldītu pasūtījumu?
Pēc pasūtījuma veikšanas jūs saņemsiet datus, kas jāpārsūta par iegādātajām precēm pa e-pastu. Ja kāda iemesla dēļ jūs ignorējat ziņojumu vai izdzēsīsit to, mēs nosūtīsim papildu atgādinājumu par nepieciešamību maksāt pasūtījumu. Jūsu ērtībai mēs sniedzam informāciju par jūsu pasūtījuma apmaksu:
Vairumtirdzniecības Factoryprice | MUS Sławomir Pazio
Nākotnes iela 21, 05-552 Łazy (Varšava)
LV 12 1090 1056 0000 0001 3426 4125 (SANTANDERS)
SWIFT kods (BIC): WBKPPLPP
Vai es varu apmaksāt pasūtījumu ārvalstu valūtā (piemēram, EURO)?
Cik vien iespējams — veicot pasūtījumu, Jūs varat izvēlēties valūtu vairumtirdzniecības vietnē (Jūs varat atrast pareizo lodziņu lapas augšpusē, blakus iepirkumu grozam), kā arī sazināties ar mūsu Klientu apkalpošanas biroju. Mēs aprēķināsim pasūtījuma vērtību un nosūtīsim informāciju par maksājumu. Jūsu ērtībai bankas konta numurs EURO noguldījumiem ir norādīts zemāk:
Vairumtirdzniecības Factoryprice | MUS Sławomir Pazio
Nākotnes iela 21, 05-552 Łazy (Varšava)
LV 76 1090 1056 0000 0001 3426 4137 (SANTANDERS)
SWIFT kods (BIC): WBKPPLPP
Vai ir iespējams apmaksāt ar karti pēc saņemšanas?
Parasti pēc saņemšanas jūs varat samaksāt atskaitīto naudas summu. Kurjeriem nav pienākuma būt nepilngadīgam, lai pavadītu atpūtu. Sakarā ar lielākās daļas transporta uzņēmumu dinamisko izaugsmi, piegādātājiem arvien vairāk ir mobilais maksājumu karšu terminālis ar tiem. Detalizētu informāciju par pakalpojuma sniegšanas datumu un apmaksas iespēju mūsu loģistikas partneri nosūta atsevišķos e-pastos un SMS veidā.
Vai es varu mainīt pasūtījumā izvēlēto maksājuma veidlapu?
Maksājuma veida maiņa ir iespējama tikai pasūtījuma izpildes sākumposmā, t.i., laikā, kad tam ir statuss “neapkalpots” vai “gaidošais maksājums”. Tas ir pietiekami, lai sazinātos ar mūsu Klientu apkalpošanas biroju un norādītu pasūtījuma numuru, kurā vēlaties mainīt maksājuma veidu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pasūtījumi ar maksājuma saņemšanu tiek automātiski pārskaitīti pabeigšanai, un mums nav tehniskas iespējas mainīt maksājuma veidu uz priekšapmaksu. Šajā situācijā, saņemot pasūtījumu, būs jāmaksā piegādātāja sūtījums.
TERMIŅI UN PIEGĀDES
Cik ilgi pasūtījums notiek?
Pasūtījumus izpilda regulāri, lai piegāde notiktu ne vēlāk kā 24 stundu laikā pēc pasūtījuma pareizas apmaksas. Pasūtījumi ar maksājumu pēc saņemšanas tiek automātiski pārsūtīti pabeigšanai. Mūsu Shipping Department strādā visu nedēļu, tomēr var gadīties, ka pasūtījumi, kas veikti piektdien pēc pulksten 13:00, kurjers neuzņemsies līdz pirmdienai.
Vai pasūtījumu var piegādāt nākamajā dienā?
Diemžēl nē, lai gan mēs labprāt vēlētos redzēt, ka notiek. Īstenošana 24 stundu laikā nozīmē pasūtījuma nosūtīšanu ne vairāk kā 2 darba dienu laikā no brīža, kad tie ir pareizi izvietoti un apmaksāti. No sūtījuma nodošanas kurjeram līdz faktiskajai piegādei var pāriet 1 līdz 3 darba dienas. Tomēr mēs zinām, ka mūsu loģistikas partneri dara visu iespējamo, lai pēc iespējas ātrāk piegādātu sūtījumus ar mūsu klientu pasūtījumiem.
Vai es varu paņemt savu pasūtījumu personīgi?
Diemžēl personiskā uzņemšana nav iespējama — mēs sūtām visus produktus, izmantojot kravas pārvadājumu uzņēmumus. Mums ir izdevies samazināt sūtījuma izmaksas līdz minimumam, lai maksājums par piegādi būtu gandrīz nejūtams.
Vai sūtāt pasūtījumus tiešās piegādes modelī?
Šobrīd mēs neveicam sūtījumus tieši mērķa klientam. Visi pasūtījumi tiek nosūtīti tieši uz jūsu noliktavas piegādes adresi, kas norādīta reģistrācijas laikā. Turpmāka izplatīšana, kas jums jārealizē pēc savas tiesībām. Visu laiku attīstot savus pakalpojumus, mēs cenšamies īstenot sadarbību tiešās piegādes modelī. Klienta panelī ir pieejams šeit jūs varat pārbaudīt pieejamās opcijas. Tiklīdz mēs varam īstenot šādu risinājumu, jūsu panelī noteikti būs papildu iespēja.
Kādas ir izmaksas, kas saistītas ar sūtījumu?
Kopējās pasūtījuma piegādes izmaksas ir atkarīgas no izvēlētā maksājuma veida un vēlamā pārvadātāja. Mēs cenšamies padarīt savu piedāvājumu pēc iespējas konkurētspējīgāku, tāpēc esam samazinājuši transporta izmaksas līdz minimumam. Pateicoties tam, samaksa par piegādi jums būs gandrīz nejūtama. Pašreizējais sūtījumu cenu saraksts ir detalizēti aprakstīts cilni ar piegādēm.
Vai pasūtījumu var nosūtīt ārpus Polijas?
Protams, mēs piegādājam pasūtījumus visās Eiropas Savienības dalībvalstīs, Apvienotajā Karalistē un Ukrainā. Tomēr mēs norādām, ka ir minimālā pasūtījuma vērtība un palielinātas transporta izmaksas. Lai iegūtu sīkāku informāciju par to, skatiet cilni ar piegādēm.
APMAIŅA UN ATDEVE
Informācija par atgriešanu ir sniegta detalizēti šajā lapā: Atgriešana un Exchange kārtulas
GARANTIJA UN SŪDZĪBAS
Vai uz precēm attiecas garantijas un garantijas?
Pamatojoties uz vairumtirgotāju noteikumiem, kas izstrādāti, pamatojoties uz spēkā esošajiem likumiem, tostarp Civilkodeksu, mēs izslēdzam atbildību garantijas ziņā. Mēs arī nesniedzam garantijas par pārdotajām precēm. Kā vairumtirgotājs mēs arī nepieņemam sūdzības no patērētājiem, kuri ir jūsu klienti — jūs esat atbildīgs par jebkādiem preču defektiem, kas pēc pirkuma tika konstatēti kā pārdevējs.
Vai es varu iesniegt sūdzību, ja pēc piegādes konstatēju defektus?
Mēs pieņemam līguma deklarāciju saskaņā ar šajā lapā aprakstītajiem noteikumiem: Atgriešana un Exchange kārtulas.
KONTAKTS AR VEIKALU
Kā es varu sazināties ar vairumtirdzniecības pakalpojumu?
Mūsu klientiem mēs nodrošinām ērtu kontaktu formu ar Klientu apkalpošanas biroju. Mūsu konsultanti ir pieejami no pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 8:00 līdz 16.00 Jūs varat nosūtīt mums ziņu uz hurt@factoryprice.eu vai zvaniet uz numuru 601.547,740. Zvana izmaksas atbilst jūsu operatora likmei.
Vai ir iespējams ierasties pie vairumtirgotāja, lai redzētu preces pirms pirkšanas?
Diemžēl šāda iespēja nav. Mēs esam tiešsaistes vairumtirgotājs, un mēs veicam pārdošanu piegādes modelī. Ja jums ir kādas šaubas vai papildu jautājumi par produktiem, varat sazināties ar mūsu Klientu apkalpošanas nodaļu. Jums ir arī iespēja pārbaudīt preces pēc piegādes un nosūtīt atpakaļ to, kas neatbilst jūsu vēlmēm kā daļu no līgumiskās atgriešanās. Rīcības noteikumi šādās situācijās ir sīki aprakstīti šajā lapā: Atgriešana un Exchange kārtulas.